Kom igång med träning – Att gå från att känna att ”jag borde” till ”jag vill träna”

Känner du frustration att du är bra på att starta, OCH sluta med träning och har det som en mindre positiv rutin när det kommer till träning? Känns det svårt att veta var du ska starta och vad du ska göra för att få förändring på det? Vill du få bukt på ditt dåliga samvete att det aldrig blir av trots att du vet att du mår bra av träning?
Det här är e-boken med mottot att den bästa träningen är den träning som blir AV. Det här är boken för dig som är trött på att träningen sällan eller aldrig blir just av, som är sugen på att komma igång och hitta ett sätt som funkar för dig. Så du kan vara stolt över dig själv istället för konstant frustrerad eller besviken på dig själv att det gick ännu en dag, en vecka, en månad eller ett år utan att du uppnådde de önskemål du har med träningen. Det här är boken för dig som är redo att sänka kraven och skapa en plan för att träningen ska bli en naturlig del av livet istället för ett ”jag vet att jag borde…” Det här är boken för dig som vill känna ”Heja mig, jag fixar det här!”
Denna e-bok är just nu i slutskedet att bli klar pga viktiga önskemål som tillkommit under skrivandeprocessen från de som förhandsbokat boken. Förhandsbokningen är stängd. Jag öppnar upp försäljning av e-boken när den är klar. Men fyll i dina uppgfiter nedan om du vill få meddelande när denna är klar så återkommer jag till dig då.

Ja Maria jag är nyfiken på din e-bok skicka mig info när den är klar!

 

Vänligen fyll i nedan för att visa att du inte är en robot

Här ser du vad du kan förvänta dig av boken.

  • Syftet med denna e-bok
  • Svar på frågor som ”jag vet inte vad jag ska göra och var jag ska starta”
  • Måste det vara allt eller inget för att få resultat?
  • Vad är ditt VARFÖR med träningen –så här ökar du din motivation
  • Ett helt nytt perspektiv på ”jag är för lat för att träna”
  • Är det bäst att planera dina träningspass eller kan jag köra spontant?
  • ”Jag tycker inte styrketräning är kul…” – en hel lista med fördelar för din fysiska och psykiska hälsa som träning ger dig
  • Har du för höga krav på dig själv?
  • Det här är min relation till träning, då och nu
  • Träningspassen i denna bok
  • Är träningsvärk en viktig framgångsfaktor?
  • Vad innebär det att vara vältränad?
  • Hur mycket behöver jag träna för att hålla mig hälsosam?
  • Jag vill slå ett slag för vardagsmotion
  • Så här tränar jag
  • Träning för kvinnor i klimakteriet
  • Stress och träning
  • Att återhämta dig så att du blir bättre på att hantera stress
  • Hur tränar jag när jag är utmattad?
  • Det är inte en fråga om livet kommer mellan, det är en fråga om när
  • Och hur ska jag äta då för att få mest resultat?
  • Ett gäng träningspass som tar max 20 minuter och där du endast behöver din kropp och max 2kvm träningsyta
  • Styrketräning med filmade instruktioner
  • Rörlighetspass med filmade instruktioner